Monday, May 17, 2010

possibilities are limitless....:)

semenjak keje nih...xde mase nak tulis blog ke..update blog ke...blogwalking ke..
penat gle babi...blk umh sampai mgrib...pastu mandi2...makan2...tgk tv skit...
pkol 930 suda masok tdo...bgn 730 pg..
glw penat...adakah nnt bile suda btol2 keje yang sebenar..aku akan begini..huhu...
oh tidak..tiada masa yg byk utk bersuka ria....sgt penat...

cerita di tmpat praktikal...

ari ni supervisor aku xdtg...xmasok ofis...outstation d indonesia...br balik ari ni..dan esk cuti....
adoiiii....so...xtau la dis week pnye task die nk bg ble....task mggu lepas tu ntah la....
mcm2 tu je..5 hari menghadap integraxor...adoiii....possibilities are limitless....
blaja bende br...language br.....html..javascript..tp yg simple2 je la..
klo advance2....mmpos aku xtau buat...

xtau la task br ni mcm mne...bende yg aku blaja 5 tahun setengah....
xberape digunakan....cume boleh diharapkan utk mendapat idea..ok la....
btol la tu...blaja xsame dgn keje...as long as you willing to learn and willing to work..everything will be find...possibilities are limitless...dat's what my boss said....haha..i will.....

nk buat ape ni...nk maen lebih2..kiri kanan depan blakang sume engineer yg tekun buat keje...
aku pula engineer jgk...tp xtkun mcm diorg...haha...
bos masok may be rabu...die bg keje..jumaat aku sudh mao ponteng...fly to kk...isnin juge...
br blk cni..haha..mcm mne mao ckap ni...adoiii...
ponteng saje la..
sape suruh bos xdtg...pnye la smgt ari ni aku dtg awal..die xde plak...
nasib2....:(

Friday, April 30, 2010

hari jumaat yang sangat penat....

dah banyak hari bersuke ria bersenang lenang...berehat..rehat...
yang pasti...lately ni byk melawat blog2 org laen..blogwalking....

byk nk tulis..tp penat..dah mengntok yg sangat sangat...
seharian yg penat..hari jumaat yang penat...
nk tulis jugak sblom tido ni...

malas belajar...:(

Wednesday, April 28, 2010

one more to go....!!!!!

satu paper suda berlalu....
maen jawab je..ntah pape pn janji aku jwab..ape2 pn xkesah..pandai2 la diorg nk tande....
yg penting aku dh jawab..tanggungjawab dah abes,...

klo fail..repeat la..ape lg...tp xnak..xmao repeat..pnat nk ulang2..xsuke berdue kali ni...

babai pc....

one more to go...yg ni lg nk muntah bace...xabes2...
mcm mne org laen bole suke nak jadi doctor ni...klo aku...sumpah xnak...
sumpah xnak...

tomorrow morning....ingat nk pegi joging....terase badan dah terase sangat bulat...
pagi etang siang malam makan nasi..exam punye pasal la ni....asek nk mkan je keje....
adooiiiii...
after joging, insyaallah bole blaja....oxygen kan dh ckop..
mst pnye bole blaja....
itu adalah harapan saye....

chaiyok2....u can do it...:)

Thursday, April 22, 2010

exam fever....

becoming exam..process control... 28 april 2010...haih...
byk nye...pening..

next..biomedic...9 may 2010...
lg bayk...lg pening...

9 am 10 may 2010...register industrial training at tpm...
lg lg lg pening....

gud luck to me...:)
all the best to me...

nk study..mood study tgh dtg...
gud luck kwan2 juge....
all the best kpd kawan2 juge....

Sunday, April 11, 2010

kemalasan........

hari ini saye sangat kurang oxygen...ini adalah kerana sudah lame tidak bersenam..bukan xnak bersenam tp hujan yang tiap2 ptg..nk buat macm mne....bukan salah saye...kerana saye sangat suke bersenam...saye suke kurus kerana saye xcukup kurus...

lacking of oxygen causing me seating in front of my lappy and doing all ridiculous things...huh...
next coming test on thursday...don't know what to answer...hmmm...thinking of having a toyol...kan best..xpayah susah2...huk...

nak study tp malas...malas tp nk study....huh...xtau nak buat ape..finally..tulis blog la...
by the way..i'm having some good news in last weeks...haha...glad to hear that....

nk study.....tolonglah berikan kerajinan dan kefokusan kepada aku...
terima kasih....same same....=D

Friday, April 2, 2010

b****...b******....bbbbb

haih...

going back to hometown rite now..getting to pack my things...
all d baju2 yg xbasuh..2 mggu xbalik...

pastu nk bwk barangan kiriman dr mak aku yg nk mcm2 dr terengganu...dgn anak buah aku lg..tp yg 2 org yg ade kat umh je la...nk beli utk yang laen..xmampu..bole bankrap sayee...not in a good mod today sebab perot sakit...byk buku nk kne bwak balik...memnjang la test mggu depan..xtau la..bwak je la bku...

until now, still not decided kat mne nak buat training...yg aku nak,xdapat..yg xnak,dapat plak...pastu kalau xnak,bg la tau awal2...nk reply kate bersetuju/tidak bersetuju pun susah ke...bukan susah pun..bodoh btol...xpe2..lantak la...

ni lg 1...time tgh sakit perot ni la,ade org sebok nk tnye byk2..mne ade org yg sabar klo org yg same tanye soalan yg same 4,5 kali..sumpah..aku geram gle dgn die ni..nk kate lmbap, ade jgk la kot..menyusahkan aku je...aku suruh on ym xnak..
ade jgk org mcm ni..kalau ade depan mate..nk je lempang byk2...


hishh...kesakitan di perot yang membawe kepade emsi yg xstabil...huh...
dah la..nak balik..

Thursday, April 1, 2010

dah naseb....

wahh..

so long not updating blog ni...malam ni sangat banyak mase..xnak blaja malam ni..
penat dah blaja...hari2 blaja...blaja hari2...

xdtg mood lg nk update blog ni pjg2..
nasib ko la blog..
bersawang la ko sorg2 kat sini...
terime la naseb ko...

hahaha...