Friday, April 2, 2010

b****...b******....bbbbb

haih...

going back to hometown rite now..getting to pack my things...
all d baju2 yg xbasuh..2 mggu xbalik...

pastu nk bwk barangan kiriman dr mak aku yg nk mcm2 dr terengganu...dgn anak buah aku lg..tp yg 2 org yg ade kat umh je la...nk beli utk yang laen..xmampu..bole bankrap sayee...not in a good mod today sebab perot sakit...byk buku nk kne bwak balik...memnjang la test mggu depan..xtau la..bwak je la bku...

until now, still not decided kat mne nak buat training...yg aku nak,xdapat..yg xnak,dapat plak...pastu kalau xnak,bg la tau awal2...nk reply kate bersetuju/tidak bersetuju pun susah ke...bukan susah pun..bodoh btol...xpe2..lantak la...

ni lg 1...time tgh sakit perot ni la,ade org sebok nk tnye byk2..mne ade org yg sabar klo org yg same tanye soalan yg same 4,5 kali..sumpah..aku geram gle dgn die ni..nk kate lmbap, ade jgk la kot..menyusahkan aku je...aku suruh on ym xnak..
ade jgk org mcm ni..kalau ade depan mate..nk je lempang byk2...


hishh...kesakitan di perot yang membawe kepade emsi yg xstabil...huh...
dah la..nak balik..

0 comments:

Post a Comment