Tuesday, June 15, 2010

it's all about football.....

it's a football month...
bile org laen bercakap ttg bola sepak...mst la aku pn nk ckap jgk....

holland mng smlm...yeahaaaa.........sgt suke....(arjen robben)..hehe..
lagi...suke jgk klo spain menang....(cesc fabregas...fernando torres..iker casillas...)

tapi...

kalau brasil menang pn suke jgk....(kaka)...hahaaa....

tapi...

kalau france menang pun..suke jgk....(thierry henry..)wlopun dh tue...

ade tapi lg....

kalau argentina pun suke jgk...sbab...lionel messi....


banyak sgt tapi.....

conclusion nye....bersamaan takde conclusion...
sume pun best........yeayyyyyyy.....

4 comments:

Ini ialah Yaya Ismail said...

ko pun same cam aku.
1. holland. (walopun edgar davids da lame tak main)
2. brazil.......kakakaka.
3. france.
4. argies.
5. spain - oh. aku tak suke sgt. haha.

GOGOGO BOLALALALALLALA !!!

Xxx said...

haha..aku tau ko ske sgt dgn edgar davids tu...
dlu pn aku ske die...spek die bestttttttt...haha....

nur aisya humaira said...

cian kaka kne kad merah...

Dy said...

hahaha..ang nie holland ke??bkn france ke..ye la ang kan die hard fans thierry henry~~~

Post a Comment